سردار قاسم سلیمانی
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 129
بازدید هفته : 141
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 55947
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1





خرید هاست ویندوز

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 54
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 129
:: بازدید هفته : 141
:: بازدید ماه : 136
:: بازدید سال : 654
:: بازدید کلی : 55947
نویسنده : مدافعان حرم
سه شنبه 5 خرداد 1394

گروه سیاسی - رجانیوز:  فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، ایران را در اوج قدرت و امنیت دانست و گفت: رفتار آمریکا جز این است که نشان می دهد که هیچ اراده ای برای مقابله با داعش وجود ندارد.

به گزارش رجانیوز به نقل از مهر، سردار قاسم سلیمانی عصر یکشنبه در گردهمایی بزرگ جانبازان و رزمندگان استان کرمان با اشاره به جنایات داعش در عراق اظهار داشت: چطور ممکن است که آمریکا به بهانه حمایت از ملت عراق در چند کیلومتری رمادی باشد و کشتارها و جنایات در این کشور رخ دهد؛ اما هیچ اقدامی از طرف آنها رخ ندهد؟ آیا این مسئله معنایی جز شریک بودن در توطئه دارد؟

وی با بیان اینکه «اوباما تاکنون هیچ غلطی برای مقابله با داعش انجام نداده است» افزود: این رفتار آمریکا جز این است که نشان می دهد که هیچ اراده ای برای مقابله با داعش وجود ندارد؟

سردار سلیمانی تصریح کرد: داعش طاعون و بلای بزرگ جهانی است و ما باید در برابر اعمال وحشیانه داعشی ها که با سر دادن فریاد «الله اکبر» سر می برند ایستادگی می کنیم.

سردار سلیمانی تصریح کرد: اگر امروز این طاعون در کشورهای همسایه سربلند کرده است باید مرزهای خود را قرنطینه کرده و به کشورهای مبتلا نیز کمک کنیم که از این آفت خلاص شوند تا به کشور ما سرایت نکند.

ایران تنها کشور مقابله کننده با داعش

سردار سلیمانی این اقدامات را توطئه ای خطرناک برای جهان اسلام دانست و افزود: در واقع منافع ملی به معنای حفظ یک ملت از جنایات و کشتار وحشیانه است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه ایران تنها کشوری است که به مقابله با پدیده خطرناک داعش پرداخته است، افزود: وظیفه انسانی ما اجازه نمی دهد که یک ملت را زیر بار چنین ظلم و جنایتی ببینیم و در کنار این مسئله منافع ملی و مسائل دینی نیز حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال سودجویی در عراق نیستیم، بیان داشت: ایران هیچ گونه نیازی به خاک و نفت عراق ندارد.

سردار سلیمانی مقابله با داعش را عین عمل به منافع ملی دانست و ابراز داشت: در واقع منافع ملی به معنای مصونیت بخشی به ملت است.

دشمنان معترف به پیروزی ایران در تمامی صحنه های نبرد هستند

وی در ادامه عملیات بیت المقدس را از جمله استثنایی ترین صحنه های هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: از این روز به عنوان یک روز ملی در بین رزمندگان یاد می شود.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه عملیات بیت المقدس در واقع محور اصلی پیروزی ایران به شمار می رود، افزود: استاندار کرمان یکی از فرماندهان عملیات بیت المقدس بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: دشمنان طی ۳۶ سال از طرق مختلف سعی در ضربه زدن به نظام داشتند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و توطئه سازان معترف به پیروزی ایران در تمامی صحنه های نبرد هستند، گفت: بدخواهان و دشمنان نظام اعتراف کرده اند که ایران اسلامی از همه بحران ها سربلند و پیروز بیرون آمده است.

سردار سلیمانی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس، ابراز داشت: تاکنون جنگ تمام عیار از طرق مختلف علیه ایران در جریان بوده که در همه این صحنه ها ایران پیروز بوده است.

وی نظام و ملت ایران را صلح جوترین و مصلح ترین کشور دنیا دانست و افزود: ایران اسلامی برای هیچ جایی مزاحمتی ایجاد نکرده و ماجراجویی انجام نداده است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مشاهده نمی شود که دنیا تاب تحمل نظام جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، گفت: تفاوتی واضح و اساسی بین آن چیزی که یک ملت به عنوان عزت انتخاب می کند و از بین بردن عزت یک ملت وجود دارد. همچنین تصمیم گیری و تسلیم کردن اراده یک ملت نمی تواند به یک معنا باشد.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
تبلیغات
http://ya-hosin.loxblog.com/
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شما درباره ی مزاکرات ژنو چیست؟

پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دلواپسیم!!! و آدرس delvapasim.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.